woensdag 9 juli 2014

Cursus art impression.

Op woensdagochtend richting Schayk naar The Stamping Cottage. Daar hebben we cursus de techniek stempelen met hele kleine stempeltjes. Ik heb inmiddels 4 setjes met stempeltjes en hoop vandaag de techniek te leren hoe ik deze het beste kan gaan gebruiken. Zodat ik thuis snel aan de slag kan gaan.
Zodat ik misschien weer nieuwe labels en of kaarten kan gaan maken. We gaan het zien. Hierbij wat foto's van de dag zelf die zeer goed verzorgd was. Heerlijke broodjes van de bakker en een oranje tompouche het heeft achteraf niet geholpen maar ja.... mijn kaartjes zitten hier niet bij.


kaartje gemaakt tijdens de workshop

kaartje gemaakt tijdens de workshop
kaartje gemaakt tijdens de workshop


kaartje gemaakt tijdens de workshop

kaartje gemaakt tijdens de workshop
















andere techniek maar leuk kaartje






andere techniek maar leuk kaartje..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten