dinsdag 17 april 2018

Waterbos in Rockanje en Aseal in Stellendam

Op dinsdag naar Rockanje naar het Waterbos. Wat een drama het was er zeik nat en kon je niet echt de groene route volgen. Op een gegevens moment kwamen we een paal midden in een enorme plas water tegen. We konden er toen nog langs heen. Verder op een plank die we moesten nemen totdat we weer een plas tegen kwamen die zo enorm was dat Hennie het nog geprobeerd heeft maar toen ik hoorde oh shit....dacht ik en dacht gelijk dat doe ik niet dus. Dan maar een andere weg volgen. Ik zag een ree van dichtbij maar was te laat om hem te fotograferen. Verderop zagen we enorme koeien dan maar weer een andere weg zoeken. Op een gegeven moment door de duinen heen en daar zagen we de bunkers in zee. Daar ging ik voor en de zeehonden maar die hebben we niet gezien. Dan maar naar het strandpaviljoen om een heerlijk bakkie koffie te gaan drinken die hadden we wel verdiend daarna door naar Stellendam dan maar naar gewonde zeehonden kijken in Aseal. De vrijwilligers doen erg goed werk. Top
















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten