woensdag 30 oktober 2013

Artikelen te koop en de gehele winst gaat naar KWF

Beste familie, vrienden en bekenden.....

Hieronder staan een aantal voorbeelden die wij de komende twee jaar gaan verkopen om ons sponsorgeld voor de Alpe D'Huzes bij elkaar te krijgen. Aangezien we een bedrag van 2500,00 minimaal bij elkaar moeten krijgen gaan wij op tijd beginnen met leuke labels en kaarten en doosjes en verpakkingen te verkopen. Hieronder vind je een aantal artikelen. Wij gaan ze natuurlijk nog uitbreiden. Alles is te bestellen ook met speciale namen en of labels. Mail me en of bel 0345-641416 het komt altijd goed. Op 10 december sta ik in een kraampje op de winterfair in Lingesteijn. Dus moeten we voorraad gaan maken. Op dit blog hou ik jullie op de hoogte. Wij verkopen heel graag dus val ons a.u.b. lastig dan komt het altijd goed. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat met de vorderingen. Ieder bedrag is welkom. Wij doen ons best en gaan ervoor.....


Groetjes van Hennie en Arina van Zijl.

Mijn mailadres is    arinabogerd@live.nl

Hieronder een voorbeeld van een wijnflesverpakking:





Deze wijnfelsverpakkingen kosten Euro 2.00 per stuk.
Ik heb er in voorraad met diverse teksten. Kan ook naar wens gemaakt worden. (Bijna alles is mogelijk)

Wijnflesverapakking Euro 2.00 per stuk.





Deze kaarten zijn te koop voor 1.50 per stuk 4 voor 5 Euro.
.


Deze cadeautasjes zijn te koop Euro 1.50 per stuk
Let op 4 voor 5 Euro. Let op ook weer met diverse teksten.

 


 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten