zaterdag 5 april 2014

Art Specially event in Hart van Holland in NIjkerk


Vanmorgen om half 10 moet ik bij marianna in Utrecht staan om gezamelijk naar Nijkerk te gaan. Dit jaar voor het eerst naar de Stempelbeurs van Nederland. We waren op tijd er waren nog gratis parkeerplaatsen. En op een gegeven ogenblik zagen we Ella al staan te wachten bij de voordeur van het gebouw. Er stonden vele dames in de rij te wachten om te gaan shoppen. Dat is voor mij ook weer geslaagd. Ik heb weer nieuwe stempels van Ludiec gescoord. en ik heb stempels gekocht bij The Stamping Cottage. Deze stempels daar was ik al lang naar op zoek. Nu gevonden en twee setjes gekocht. Nu maar snel mijn huis gaan poetsen om van de week een aantal dagen te gaan stempelen. Met marianna een heerlijke cappuccino gedronken met een lekker stukje appeltaart. Alsnog bedankt. Van Ella haar brood opgegeten en nog had ik geen centen over.... In iedere geval een zeer leuke dag met nieuwe ideeen.






 





Ludiec

Ludiec

Ludiec

Ludiec

Ludiec




The Stamping Cottage 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten